Kerja Kosong Di Tenaga Nasional Berhad

Kerja Kosong Di Tenaga Nasional Berhad | Kepada sesiapa yang masih mencari perkerjaan, sebuah syarikat GLC iaitu TNB (Tenaga Nasional Berhad) telah membuka kerja kosong KONTRAK bagi sesiapa yang minat.

Anda boleh melayari laman web kerjaya di TNB di https://emadis.tnb.com.my . Anda boleh melihat kerja kosong yang ditawarkan TNB untuk anda isi.


Pastikan kerja yang anda minta mesti memenuhi syarat kelayakan yang diminta. Kepada Yang mahu memohon baca syarat kelayakan, jangan buang masa isi jika anda tidak memenuhi syarat. Saya kongsikan beberapa syarat kerja yang di lampirkan untuk bacaan anda.




Tarikh Tutup adalah 17 December 2017. Lawan Web Emadis TNB adalah laman web untuk sesiapa yang ingin bekerja dalam TNB. Segala kerja kosong yang di buka perlu dipohon dalam laman web ini dan tidak menggunakan borang manual lagi seperti yang saya tahu.

Cara  Memohon bagi yang baru Pertama kali :

Tekan pada Pendaftaran Baru >>> Isi segala maklumat (macam resume tue). Anda perlu juga attach Document, sijil yang ada dalam pendaftaraan.

Bagi Yang pernah isi Pendaftaraan Sebelum ini, Hanya Perlu Log In menggunakan i/c (kad pengenalan) dan Password anda. Kalau anda lupa tekan je lupa password.

Diharap apa yang saya kongsikan sedikit dapat membantu anda. Ada masalah anda boleh tanya sendiri dengan tekan bahagian ruang bawah tu.

Post a Comment

0 Comments