Perodua Myvi 2018 Baby Shark Doo Doo Doo

Perodua Myvi 2018 Baby Shark Do Do Do | Anda sudah cuba Myvi 2108 baru? Macam mana rasanya bila test Drive Myvi baru ini? Kalau belum boleh cubanya di pusat jualan berhampiran. Myvi baru sedap juga di pandu dan berbeza dengan myvi sebelum ini lebih lagi ketinggian Myvi baru ini kurang dari Myvi sebelum ini.

Kalau anda hendak lihat bentuk Myvi boleh Google untuk melihatnya. Saya agak tertarik dengan Iklan Myvi yang saya ambil dari laman Sosial. Anda boleh lihat sendiri  Gambar Iklan Perodua Myvi yang saya sediakan.

Myvi 2018 Baby Shark! Doo Doo Doo

Agaknya ini memang pihak Perodua buat atau di edit oleh pengguna Laman Sosial. Boleh tahan juga orang kita buat lawak. Sebelum ini Proton telah buat Promosi kenderaan dengan sindiran Humor terhadap Myvi. Baca juga - Proton Iris Berpantun Kepada Perodua Myvi

Semakin kreatif Sales kenderaan untuk menarik minat pembeli dan provokasi pihak lain. Saya nampak Perodua semakin berubah mengikut peredaran pasaran begitu juga Proton. Semoga kedua-dua kenderaan ini mampu gemilang di dalam dan di Luar Negara. Fikir-Fikirkan.

Post a Comment

1 Comments

JohnRMay said…
Reka bentuk bumbung sangat menarik. Saya berminat dengan Myvi 2020. Adakah anda mempunyai sebarang maklumat mengenai Perodua
?