Carian Google Paling Banyak Rakyat Malaysia Tahun 2023

Tahun 2023 bakal berakhir tidak lama lagi. Pelbagai ragam dan kisah telah ditempuhi rakyat Malaysia sepanjang tahun 2023.

Dengan pelbagai cerita menarik dan buruk ditempuhi rakyat Malaysia untuk terus maju kehadapan. Ada yang tidak berapa gembira dengan tahun 2023, ada yang gembira untuk tahun 2023.

Carian Google 2023


Jadi untuk memahami apa yang rakyat Malaysia sedang mencari dalam enjin pencarian Google sepanjang tahun 2023 ini, Pihak Google telah mengeluarkan senarai Carian Paling tinggi mengikut kategori.


Carian Paling tinggi dalam kategori berita adalah berkaitan sumbangan. Al kisah peperangan di Gaza, Palestin dan juga keputusan PRN.

Kategori lain, yang paling banyak juga telah di tunjukan oleh pihak google.






Mungkin korang juga penyumbang besar salah satu carian berikut. Manalah tahu. Dari sini boleh di lihat ke prihatin rakyat Malaysia terhadap hal orang lain.

Antara carian yang tidak boleh diterima saya adalah carian sukan. Kenapa rakyat Malaysia cari liga India? Mungkin kah carian ini datang dari warga asing dari India yang mencari rezeki di Malaysia.

Nampak sangat lah yang warga asing ramai di Negara Malaysia. Rakyat Malaysia kebanyakan menggunakan media sosial untuk mencari sesuatu bukan lagi menggunakan enjin pencarian google.

sumber : siaran Media Google, wiser My

Post a Comment

0 Comments